Ο εκπρόσωπος τύπου της Ομόνοιας, Ανδρέας Δημητρίου μίλησε μετά τη νίκη επί της Πάφου και δήλωσε ανυπομονησία για τα επόμενα παιχνίδια στο πρωτάθλημα.
Οι δηλώσεις του:
«Ήταν μια σημαντική νίκη ειδικά τα όσα πέρασε η ομάδα με το θέμα της πανδημίας. Ήταν σημαντικό, ειδικά μετά το ταξίδι και τα περιστατικά με τον covid. Θέλουμε να αφιερώσουμε τη νίκη στον φίλο τον Σταύρο, ήταν σημαντική μέρα για τη ζωή του. Υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση και πληροφορηθήκαμε ότι τα πράγματα ήταν θετικά. Χθες για να το δώσουμε δύναμη μιλήσαμε μαζί του. Ευχόμαστε σύντομα ο φίλος Σταύρος να είναι πίσω στο γήπεδο.
Είναι πρόκληση για εμάς να προσαρμοστούμε στο νέο πρόγραμμα. Ανυπομονούμε για τα επόμενα παιχνίδια. Έχουμε την Καρμιώτισσα και έχουμε 3-4 μέρες να προετοιμαστούμε. Θα πάμε μάλλον με τους ίδιους παίκτες.
Το πρωτόκολλο προβλέπει 14 μέρες».
