Ο Χένινγκ Μπεργκ σχολίασε και τα κρούσματα στην ομάδα του μετά από σχετική ερώτηση που δέχθηκε στη διάσκεψη Τύπου.
"Πήραμε πολύ σοβαρά την κατάσταση με την πανδημία, αλλά όταν ενημερωθήκαμε ήταν ένα σοκ. Ήταν αρνητικά τα πρώτα τεστ, αλλά ο ιός ήρθε λίγες ημέρες αργότερα. Ήταν μια δύσκολη διαχείριση αφού προηγήθηκε και το ταξίδι στην Ολλανδία. Χάσαμε τρεις ποδοσφαιριστές και ήταν δύσκολο για την ομάδα. Έχουμε τη σωστή νοοτροπία και διαχειριστήκαμε καλά την όλη κατάσταση».
