Χαρούμενος για τη νίκη επί της Πάφου με 2-1 εμφανίστηκε στη διάσκεψη Τύπου ο Χένινγκ Μπεργκ. Ο τεχνικός της Ομόνοιας, χαρακτήρισε δραματικό το τέλος του αγώνα και υπογράμμισε ότι δεν έχει άποψη για τη φάση, αφού δεν την είδε.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Κάναμε καλό παιχνίδι, είχαμε τον έλεγχο, πετύχαμε ωραίο τέρμα και προηγηθήκαμε. Ακολούθως ισοφαριστήκαμε, αλλά δείξαμε υπομονή. Δεν τα παρατήσαμε, πιέσαμε, φτιάξαμε επιθέσεις και προϋποθέσεις και σκοράραμε ξανά με τον Μαρίνο. Είναι καλό για τον ποδοσφαιριστή και για την ομάδα. Ήταν δραματικό το τέλος. Δεν είδα τη φάση σε επανάληψη. Γενικά σε αυτή τη σεζόν είχαμε πολλές φάσεις που ήταν ανάποδες. Είναι κάτι που συμβαίνει στο ποδόσφαιρο».
Για τον Παναγή και αν επηρεάσε το τέρμα της ισοφάρισης: «Είναι ένας πολύ καλός τερματοφύλακας. Του έλειπαν τα παιχνίδια. Έχουμε και άλλους καλούς και ο ανταγωνισμός είναι υψηλός. Θα του κάνει καλό το σημερινό παιχνίδι. Δεν είχε αρκετή δουλειά στο γήπεδο, αλλά το γεγονός ότι έπαιξε μετά από αρκετό καιρό θα τον βοηθήσει. Ο Κωνσταντίνος έχει εμπειρία, πολύ καλή νοοτροπία και η νίκη θα τον βοηθήσει.
Το τέρμα μας επηρέασε, η Πάφος άλλαξε τον τρόπο παιχνιδιού της, με αποτέλεσμα να δυσκολευτούμε. Κάναμε ωραίες ενέργειες και μετά το γκολ θα μπορούσαμε και για 3ο τέρμα. Βρήκαμε τις λύσεις, χώρους, ευκαιρίες και γκολ».
Για τις απουσίες: «Έχουμε καλό ρόστερ. Αυτή η ομάδα παρά τις οκτώ απουσίες ήταν καλή και αυτό δημιουργήθηκε από την Ευρώπη. Ήμασταν πολύ καλοι επιθετικά».
Για τα κρούσματα: «Όταν επιστρέψαμε από την Αθήνα με 2 κρούσματα δεν είχαμε άλλα. Πήραμε πολύ σοβαρά την κατάσταση με την πανδημία, αλλά όταν ενημερωθήκαμε ήταν ένα σοκ. Ήταν αρνητικά τα πρώτα τεστ, αλλά ο ιός ήρθε λίγες ημέρες αργότερα. Ήταν μια δύσκολη διαχείριση αφού προηγήθηκε και το ταξίδι στην Ολλανδία. Χάσαμε τρεις ποδοσφαιριστές και ήταν δύσκολο για την ομάδα. Έχουμε τη σωστή νοοτροπία και διαχειριστήκαμε καλά την όλη κατάσταση».
