Ο Γιάννης Κούσουλος μίλησε μετά τη νίκη επί της Πάφου και αναφέρθηκε στην τελευταία φάση που ελέγχθηκε από τον διαιτητή για πέναλτι του αντιπάλου.
Η δήλωση:
«Ήταν σημαντικό παιχνίδι για εμάς. Ξέραμε τι μας περιμένει. Κάναμε ένα καλό παιχνίδι και πήραμε τη νίκη. Ήταν δύσκολο για εμάς. Δεν είναι ωραίο αυτό που συμβαίνει.
Είναι μια δύσκολη φάση όπως για όλους. Όταν μαθαίνεις ότι έχεις κρούσματα είναι δύσκολο, όμως δεν μπορούμε να σταματήσουμε. Συνεχίζουμε και θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό.
Στόχος μας είναι να κερδίζουμε εντός και εκτός.
Δεν είσαι σίγουρος για το VAR. Ήταν απίστευτο εκεί στην τελευταία φάση».
