Η Ομόνοια απάντησε μέσω του εκπροσώπου τύπου της ομάδας, Ανδρέα Δημητρίου για το ερώτημα του ΑΠΟΕΛ για τον Σταύρο Παπασταύρου.
Η απάντηση:
«Ο πρόεδρος έχει έρθει δυο φορές στην Κύπρο. Την πρώτη είχε μπει σε περιορισμό και μέχρι την μέρα που μετακινήθηκε είχε υποβληθεί σε 6-7 αρνητικά τεστ. Τη δεύτερη φορά εξασφάλισε ειδική άδεια και ακολουθούσε τα πρωτόκολλα της ομάδας».
