Οι οργανωμένοι φίλοι της Ομόνοιας "Fan Club Lakatamia" προχώρησαν σε ανάρτηση για τον αποψινό αγώνα της ομάδας κόντρα στην Πάφο.
Η ανάρτηση:
"Και αν με μανία προσπαθούν να σε μειώσουν, είναι που περήφανοι ποτέ τους δεν θα νιώσουν.
Πάμεν δυνατά ρε Βασίλισσα!"
