Η νέα σειρά εξετάσεων για κορωνοϊό, στις οποίες υποβλήθηκε το ποδοσφαιρικό τμήμα της Ομόνοιας, μετά τον εντοπισμό δύο κρουσμάτων, οδήγησε στην εύρεση ακόμη ενός θετικού δείγματος.
Η σχετική επίσημη ενημέρωση: Ενημερώνουμε πως σε χθεσινό (12/12) διαγνωστικό έλεγχο εντοπίστηκε ένας ποδοσφαιριστής θετικός στη νόσο Covid-19. Σε σημερινό (13/12) διαγνωστικό έλεγχο, όλα τα δείγματα που λήφθηκαν ήταν αρνητικά.
