Ανακοίνωσε θετικά κρούσματα η Ομόνοια

Ανακοίνωσε θετικά κρούσματα η Ομόνοια thumb

Δυο θετικά κρούσματα στη νόσο Covid-19 ανακοίνωσε η Ομόνοια. Οι πράσινοι ενημερώνουν ότι είναι ποδοσφαιριστές, ενώ τα υπόλοιπα δείγματα ήταν αρνητικά.

Η ενημέρωση

Ενημερώνουμε πως μετά από διαγνωστικό έλεγχο που διενεργήθηκε χτες (11/12) στο αεροδρόμιο Λάρνακας στα μέλη της αποστολής μας που ταξίδεψαν στην Ολλανδία για τον αγώνα με την PSV, έχουν εντοπιστεί δύο ποδοσφαιριστές μας θετικοί στη νόσο COVID-19.

Τα υπόλοιπα δείγματα ήταν αρνητικά.

Ακολουθούμε, όπως πάντα, όλες τις διαδικασίες που προβλέπονται μέσα από τα πρωτοκόλλα.