Μέσα (και) από την καλύτερη αξιοποίηση του Τσιρείου περνά για τον Απόλλωνα η κατάκτηση του πρωταθλήματος, σύμφωνα με τον Φανούριο Κωνσταντινου.
«Συγχαρητήρια σε όλους, ήταν μια δύσκολη εβδομάδα, υπήρχε τρομερό άγχος και πίεση, κάθε παιχνίδι είναι τελικός. Δεμ υπήρχε άλλο αποτέλεσμα πλην νίκης. Δεν ήμασταν τόσο επικίνδυνοι στο πρώτο μέρος, αλλά στο β’ μέρος ήταν ο πραγματικός Απόλλωνας. Κάναμε πολλές ευκαιρίες, αλλά πέσαμε σ’ ένα πολύ καλό τερματοφύλακα που ουσιαστικά μας έπαιζε μόνος του.
Είναι μια τεράστια νίκη, την αφιερώνουμε στον κόσμο που ολοένα και περισσότερο πιστεύιε σε αυτήν την ομάδα. Πρέπει να κερδίσουμε το παιχνίδι με τον Ερμή, δεν υπάρχουν περιθώρια απωλειών. Έχουμε εξαιρετικό εκτός έδρας απολογισμο, μόνο μια ισοπαλία, κόντρα στον ΑΠΟΕΛ, με τον οποίο αξλιεμτη νίκη. Πρέπει να αξιοποιήσουμε καλύτερα την έδρα για να αυξήσουμε τις πιθανότητές μας για τον τίτλο.
Εντός της εβδομάδας προπονητής και πρόεδρος θα συζητήσουν για τις μεταγραφές. Ό,τι είναι αναγκαίο, θα το πράξουμε», δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου του λεμεσιανού συλλόγου.
