«Κρατήσαμε πράγματα από πριν και προσπαθούμε να το εξελίξουμε»

«Κρατήσαμε πράγματα από πριν και προσπαθούμε να το εξελίξουμε» thumb

Ο προπονητής του Απόλλωνα, Γιάννης Πετράκης μίλησε μετά τη νίκη επί της Δόξας.

Οι δηλώσεις του:

«Συγχαρητήρια στους παίκτες μας για την νοοτροπία, την εικόνα και την ποιότητα. Απέναντι σε μια δυσκολοκατάβλητη ομάδα. Θεωρώ ότι το ελέγχαμε απόλυτα το παιχνίδι. Κάναμε κάποιες ευκαιρίες και πολύ καλές προϋποθέσεις. Στο μισό μέτρο δεν μπορούσαμε να σπρώξουμε την μπάλα μέσα. Δεν έκανε κάποια ευκαιρία ο αντίπαλος, εκτός από δυο ευκαιρίες.

Είναι δίκαιη η νίκη μας και είμαι ευχαριστημένος. Στο μυαλό μου είναι το επόμενο παιχνίδι.

Το πρώτο ημίχρονο παίξαμε πολύ καλά, χωρίς να κάνουμε ευκαιρίες. Το γκολ μας βοήθησε.

Για τον Σακέτι θα μπορούμε να πούμε περισσότερα μετά την ιατρική γνωμάτευση.

Ειδικά στο πρώτο ημίχρονο δεν δώσαμε περιθώρια στον αντίπαλο. Είναι καλή ομάδα η Δόξα. Για εμάς ήταν πολύ σπουδαία νίκη.

Είμαι ευχαριστημένος γιατί έχω παίκτες με εμπειρία και ποιότητα. Αφομοιώνουνε πράγματα πολύ γρήγορα. Κρατήσαμε πράγματα από πριν και προσπαθούμε να το εξελίξουμε».