Η ΑΕΚ έμεινε... άσφαιρη για 3η φορά στο πρωτάθλημα και το σερί νικών με τον Σωφρόνη στον πάγκο έλαβε τέλος. Με Καρμιώτισσα και Ανόρθωση έμεινε ξανά στο μηδέν.
"Άσφαιρη" για 3η φορά
