"Kρίμα όσοι αστειεύονται με το θέμα του COVID"

Ο εκπρόσωπος τύπου του ΑΠΟΕΛ, Νεκτάριος Πετεβίνος τοποθετήθηκε μετά τα πολλά κρούσματα στην ομάδα και τις αντιδράσεις κάποιων. 

Η ανάρτηση: 

"Είναι πραγματικά κρίμα όσοι αστειεύονται με το θέμα του COVID. Ειδικά σε αθλητές όπου μπορεί να επηρεάσει πνεύμονες και καρδιά και να στερήσει καριέρες. Εύχομαι σε όλους να το περάσουν ανώδυνα και σε όσους δεν τους έτυχε, να μην τους τύχει. Αυτό μόνο".