Μια μέρα μετά το θριαμβευτικό 3-0 επί του ΑΠΟΕΛ, στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος CYTA 2020/21, η τηλεοπτική εκπομπή Total Green επιστρέφει με νέο επεισόδιο και προσκεκλημένο στο στούντιο τον προπονητή φυσικής κατάστασης του συλλόγου, Λεωνίδα Παπαδάκη.
