«Ο Μπεργκ είναι ο Άλεξ Φέργκιουσον της Ομόνοιας»

«Ο Μπεργκ είναι ο Άλεξ Φέργκιουσον της Ομόνοιας» thumb

Ο πρώην πρόεδρος της Ομόνοιας, Λώρης Κυριάκου μίλησε για την χθεσινή νίκη των πρασίνων επί του ΑΠΟΕΛ και τόνισε ότι ο Μπεργκ είναι ο Άλεξ Φέργκιουσον της ομάδας. Επιπλέον ο κ. Κυριάκου αναφέρθηκε στο λάθος με Σαβέβσκι και στα οικονομικά προβλήματα του σωματείου.

Οι δηλώσεις του στο Super Sport fm 104.0:  

«Κάναμε μεγάλο λάθος που διώξαμε τον Σαβέβσκι και υποκύψαμε στην πίεση. Όλοι κάνουν λάθη, όμως πρέπει να βλέπουμε την γενική εικόνα. Ας δούμε που ήταν η Ομόνοια πριν έρθει και που είναι τώρα. Καλή η κριτική, αλλά πρέπει να βλέπουμε τι έχει προσφέρει κάποιος.

Για μένα αυτός ο άνθρωπος είναι ο Άλεξ Φέργκιουσον της Ομόνοιας. Έχει δείξει το που μπορεί να φτάσει αυτή η ομάδα. Ένα μεγάλο μερίδιο έχει και ο προπονητής.

Η νίκη επί του ΠΑΟΚ μας είχε δώσει άλλη ψυχολογία.

Έχουμε μείνει πίσω και ο στόχος είναι οι νίκες για να πάμε όσο το δυνατό πιο ψηλά.

Ένα κομμάτι της επιτυχίας είναι ο προπονητής. Ο Παπασταύρου έπαιξε τρομερότατο ρόλο για να φύγει η ομάδα από την οικονομική πίεση. Το σωματείο αντιμετωπίζει πολλά οικονομικά προβλήματα. Έχουμε πολλά μπροστά μας. Μας βοηθά για να μπορούμε να ξεπερνούμε τα προβλήματα. Ο πρώτος στόχος ήταν να σωθεί οικονομικά η Ομόνοια. Βρισκόταν με το ενάμιση πόδι στον γκρεμό. Ο δεύτερος στόχος είναι να καταφέρουμε να δώσουμε την υπερηφάνεια στον Ομονοιάτη.

Τα οικονομικά προβλήματα είναι εκεί. Έχουμε δρόμο ακόμα. Έχουμε χάσει αρκετά λεφτά από την απουσία του κόσμου.

Δεν υπάρχει παιχνίδι εύκολο στο πρωτάθλημα. Υπάρχουν οι ευχάριστες εκπλήξεις. Η ΑΕΛ στην κορυφή, ο Ολυμπιακός στην εξάδα, η Πάφος να κυνηγά την εξάδα. Όλα δίνουν διαφορετική όψη στο πρωτάθλημα μας.

Αυτές οι ομάδες δεν είναι άδικα που βρίσκονται εκεί. Πιστεύω ότι η Ομόνοια όταν τελειώσει η Ευρώπη θα ξεκουραστούν οι παίκτες και με τη νέα χρονιά θα είναι ακόμα καλύτερη».