Ο προπονητής της Ομόνοιας, Χένινγκ Μπεργκ μίλησε μετά τη νίκη επί του ΑΠΟΕΛ και τόνισε ότι εάν οι οπαδοί ήταν στο γήπεδο ήταν σίγουρος ότι η γη θα έτρεμε.
Αρχικά είπε:
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι σήμερα με την εξαιρετική εμφάνιση της ομάδας και το καλό αποτέλεσμα. Μετά το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ ήταν μια ακόμα μεγάλη νίκη για εμάς. Ήταν μια ωραία βδομάδα για εμάς. Δεν ήταν εύκολο όταν δεν παίρναμε τις νίκες. Όταν κερδίζεις απέναντι σε αυτές τις ομάδες δεν μπορείς να μην είσαι χαρούμενος. Θα ευχόμουν να ήταν εδώ οι φίλαθλοι μας. Είμαι σίγουρος ότι θα έτρεμε η γη. Εύχομαι σύντομα να είναι στο γήπεδο.
Είμαι χαρούμενος με την απόδοση των παικτών μου. Δεν χρειάζεται να πω κάτι για συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή, ήταν όλοι εξαιρετικοί. Ήταν ομαδική προσπάθεια. Ακόμα και οι παίκτες που δεν έπαιξαν ήταν μέρος αυτής της προσπάθειας».
Για τη νίκη μετά από 7 χρόνια: Μετά από 7 χρόνια είναι υπέροχο για τους φιλάθλους που έχουμε κερδίσει. Πέρσι ήρθαμε δυο παιχνίδι ισοπαλία και φέτος τα καταφέραμε.
Για το κακό σερί πέντε αγώνων χωρίς νίκες: Το σερί ήρθε για διάφορους λόγους. Σε κάποια παιχνίδια μπορούσαμε να πηγαίναμε καλύτερα. Η Ευρώπη για εμάς ήταν μια πρόκληση και τώρα διαχειριζόμαστε καλύτερα. Το δείξαμε αυτή τη βδομάδα. Είναι και αυτό μέρος της ανάπτυξης της ομάδας, Είμαστε πίσω από εκεί που θέλουμε να βρισκόμαστε. Η ομάδα είναι καλή και είμαστε πεινασμένοι για διακρίσεις.
Για την επιστροφή στα γκολ: Είναι θετικό ότι πετύχαμε γκολ. Είχαμε κι άλλες ευκαιρίες να πετύχουμε κι άλλα γκολ. Είμαι χαρούμενος. Όταν χρειάστηκε ο Φαμπιάνο ήταν εκεί και έκανε ωραίες αποκρούσεις.
Για την απόδοση του Κούσουλου: «Όλη η ομάδα ήταν εξαιρετική. Ο Κούσουλος έκανε ένα σπουδαίο παιχνίδι και είναι μεγάλη η βελτίωση του. Στο πρώτο ημίχρονο κάναμε καλές επιθέσεις και ήμασταν πεινασμένοι. Πιέσαμε σε αρκετά σημεία και ελέγξαμε τις μακρινές μπαλιές. Δυσκολευτήκαμε λίγο όταν άλλαξε τον σχηματισμό και στη συνέχεια τον αλλάξαμε και εμείς».
