Η ανάρτηση της Ομόνοιας μετά την τριάρα επί του ΑΠΟΕΛ

Η ανάρτηση της Ομόνοιας μετά την τριάρα επί του ΑΠΟΕΛ thumb

Η Ομόνοια πέτυχε μεγάλη νίκη στο ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ (0-3) και έστειλε μήνυμα μετά τον θρίαμβο. 

"Έτσι όπως πρέπει" έγραψε η Ομόνοια.