Η Ομόνοια πέτυχε μεγάλη νίκη στο ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ (0-3) και έστειλε μήνυμα μετά τον θρίαμβο.
"Έτσι όπως πρέπει" έγραψε η Ομόνοια.
Η Ομόνοια πέτυχε μεγάλη νίκη στο ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ (0-3) και έστειλε μήνυμα μετά τον θρίαμβο.
"Έτσι όπως πρέπει" έγραψε η Ομόνοια.