«Δεν θα κερδίσουμε την Ομόνοια, εάν…»

«Δεν θα κερδίσουμε την Ομόνοια, εάν…» thumb

Ο αντιπρόεδρος του ΑΠΟΕΛ, Χάρης Φωτίου μίλησε πριν την έναρξη του ντέρμπι με την Ομόνοια και τόνισε ότι αν δεν παρουσιαστεί η ομάδα όπως πρέπει δεν θα κερδίσει το ντέρμπι.

Η δήλωση του:

«Είναι αντίξοες συνθήκες που επικρατούν. Είναι αυτό που περνά όλος ο κόσμος. Μας λείπει ο κόσμος και μας λυπεί το γεγονός ότι δεν έχουμε κόσμο. Όπως πάντα και όπως μας καλεί η ιστορία, έτσι και σήμερα πάμε στο ντέρμπι για να πάρουμε αυτό που θέλουμε να δώσουμε στον κόσμο μας.

Καταλαβαίνουν τι είναι το ντέρμπι με την Ομόνοια. Εκεί που βρεθήκαμε όλοι μαζί αποφασίσαμε ότι δεν πρέπει να βλέπουμε τη βαθμολογία. Τρεις πόντοι είναι το κάθε παιχνίδι και θέλουμε να πάμε στα ψηλά, εκεί που αρμόζει στην ιστορία της ομάδας.

Αν δεν παρουσιαστούμε όπως μας αρμόζει, σίγουρα δεν θα κερδίσουμε την Ομόνοια. Με προσοχή ελπίζουμε ότι όλα αυτά που κάναμε θα μετουσιώσουμε.

Κατανοούμε την πίκρα που έχουμε φέρει τον κόσμο. Διοικούμε ένα ποδοσφαιρικό τμήμα και αναλαμβάνουμε την ευθύνη. Κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας για να βελτιώσουμε την κατάσταση. Θέλω να στείλω ένα μήνυμα σε όλο τον κόσμο. Καλή Χρονιά και εύχομαι το 2021 να είναι όπως μας αρμόζει. Αν θες να πανηγυρίσεις πράσινα, γαλαζοκίτρινα, πανηγύριστα σου αξίζει».