Ο πρόεδρος της ΚΟΠ, Γιώργος Κούμας θα είναι παρών στο ντέρμπι μεταξύ ΑΠΟΕΛ και Ομόνοιας για την 13η αγωνιστική.
ΑΠΟΕΛ-Ομόνοια: Με Κούμα το ντέρμπι
