Μήνυμα από τον παροπλισμένο Μποτεάκ

Μήνυμα από τον παροπλισμένο Μποτεάκ  thumb

Δεν πρόλαβε τελικά το μεγάλο ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ, ο Έρικ Μποτεάκ.

Ο ποδοσφαιριστής της Ομόνοιας έγραψε στα social media: «Είμαι πολύ στεναχωρημένος που δεν θα παίξω σε αυτό το μεγάλο παιχνίδι. Ότι καλύτερο στους συμπαίκτες μου. Πιστεύω σε εσάς παιδιά. Είμαστε μαζί».