Δεν πρόλαβε τελικά το μεγάλο ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ, ο Έρικ Μποτεάκ.
Ο ποδοσφαιριστής της Ομόνοιας έγραψε στα social media: «Είμαι πολύ στεναχωρημένος που δεν θα παίξω σε αυτό το μεγάλο παιχνίδι. Ότι καλύτερο στους συμπαίκτες μου. Πιστεύω σε εσάς παιδιά. Είμαστε μαζί».
