Τον περασμένο Απρίλιο ο (τότε) τερματοφύλακας της Ομόνοιας, Κοστέλ Παντίλιμον, είχε μιλήσει σε ιστοσελίδα της πατρίδας του για το σενάριο μεταγρφής του από τη Νόττινχαμ Φόρεστ στον Ολυμπιακό Πειραιώς.
«Όχι, δεν επεδίωξα να πάω στον Ολυμπιακό και δεν υπήρξε τέτοιο θέμα. Επειδή ο κύριος Μαρινάκης είναι και στην Φόρεστ και στον Ολυμπιακό συζητιόταν και συζητιέται ακόμα το να πηγαίνουν εκεί παίκτες από τον ελληνικό σύλλογο και το ανάποδο. Προσωπικά δεν είχα κανένα πρόβλημα ή θέμα στην Φόρεστ. Ήμουν πολύ καλά και δεν νομίζω ότι είχα σκεφτεί μία τέτοια μεταγραφή», είχε δηλώσει τότε ο Ρουμάνος.
Η εφημερίδα The Atlhletic, ωστόσο, σε πρόσφατη έρευνά της για την κακή πορεία του αγγλικού συλλόγου προέβη στην ακόλουθη αποκάλυψη αναφορικά με την περίπτωση του Ολυμπιακού Πειραιώς και του Παντίλιμον: «Ο Ρουμάνος γκολκίπερ είχε συγκεκριμένο όρο στο συμβόλαιο του, που ήθελε τη Φόρεστ να πληρώνει κάποια χρήματα στη Γουότφορντ μετά από έναν συγκεκριμένο αριθμό εμφανίσεων. Ο Παντιλίμον δεν δέχθηκε να μετακομίσει στον Ολυμπιακό και μπήκε στο «ψυγείο» μέχρι να υπογράψει λίγους μήνες αργότερα στην Ομόνοια της Κύπρου».
