«Γκρεμίσατε όσα εσείς οι ίδιοι χτίσατε, σκοτώσατε την χαρά που μας δώσατε»

«Γκρεμίσατε όσα εσείς οι ίδιοι χτίσατε, σκοτώσατε την χαρά που μας δώσατε» thumb

Το Fan Club Lakatamias προχώρησε στην πιο κάτω ανάρτηση μετά το ισόπαλο 0-0 της Ομόνοιας κόντρα στον Ερμή.

Αναλυτικά:

"Γκρεμίσατε όσα εσείς οι ίδιοι χτίσατε. Σκοτώσατε την χαρά που μας δώσατε.

Υ.Γ: Αν δεν μπορείτε να διαχειριστείτε την Ευρώπη, την Πέμπτη να μεν κατεβείτε στο γήπεδο. Ζωή ή θάνατος ο αγώνας της ερχόμενης Δευτέρας, καταλάβετε το ούλλοι, που τον πρώτο ως τον τελευταίο τζιαμέ στο Ηλίας Πούλλος".