«Δεν θα κερδίσαμε αν δεν ακολουθούσαν όλοι το πλάνο»

«Δεν θα κερδίσαμε αν δεν ακολουθούσαν όλοι το πλάνο» thumb

Ο Χένινγκ Μπεργκ μίλησε μετά το τέλος του αγώνα Ομόνοια-ΠΑΟΚ που έγινε στο ΓΣΠ για την 5η αγωνιστική των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο προπονητής των γηπεδούχων:

«Χρειαζόμασταν τη νίκη και είμαι περήφανος για τους παίκτες μου. Όλοι όσοι έπαιξαν έδωσαν τα πάντα και βοήθησαν στο να έρθει η νίκη. Είμαι χαρούμενος.

Ναι είμαι ευχαριστημένος από τους παίκτες μου, δεν θα κερδίσαμε αν δεν ακολουθούσαν όλοι το πλάνο. Όλοι οι παίκτες έπαιξαν καλά, ο Σενέ, ο Λοϊζου αλλά και ο Κακουλλής που ως νεαροί βοήθησαν. Ο Χούμποτσαν ήταν ίσως ο καλύτερος παίκτης του γηπέδου. Ήταν ηγέτης και ο Βίτορ.

Το πιο σημαντικό είναι το πρωτάθλημα. Το ξέρουμε. Έχουμε δύσκολο παιχνίδι με τον ΑΠΟΕΛ. Θα προσπαθήσουμε να ανταγωνιστούμε την Αϊντχόφεν στην Ολλανδία. Ήταν σημαντικό που κερδίσαμε μετά από καιρό σήμερα».