Μαρτίνες ενόψει Ομόνοιας: "Εμπιστεύομαι όσο ποτέ την ομάδα μου"

Μαρτίνες ενόψει Ομόνοιας:

Ο προπονητής της Γρανάδα, Ντιέγκο Μαρτίνες μίλησε στα ΜΜΕ ενόψει του αυριανού αγώνα με την Ομόνοια και τόνισε την εμπιστοσύνη του στην ομάδα παρά τις ήττες στο πρωτάθλημα. 

Η δήλωση του: 

“Εμπιστεύομαι όσο ποτέ την ομάδα μου. Νιώθω περήφανος γι΄αυτήν και την πιστεύω τόσο στις νίκες όσο και στις ήττες. Ακόμα και μετά τις ήττες βλέπω ειλικρίνεια και ωριμότητα. Σ΄αυτές τις στιγμές βλέπεις περισσότερα πράγματα. Στα παιχνίδια της Ευρώπης πρέπει να δίνεις το 100%, ειδικά εμείς που παίζουμε πρώτη φορά εδώ. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει στο μέλλον. Εμείς αυτό που έχουμε να κάνουμε, είναι να επικεντρωνόμαστε στην εμφάνιση της ομάδας μας”