Έκλεισε το “ρόστερ” της F1 για το 2026

Με την επίσημη ανακοίνωση των Red Bull Racing και Racing Bulls για τα οδηγικά τους δίδυμα έκλεισαν και οι τελευταίες κενές θέσεις των 22 μονοθεσίων της Formula 1 για το νέο πρωτάθλημα του 2026. Δείτε ποιοι θα είναι οι οδηγοί που θα παρατάσσονται στις εκκινήσεις της νέας σεζόν.

Το 2026 θα είναι μια χρονιά τεράστιων αλλαγών στη F1 από άποψη τεχνικών κανονισμών, θα αλλάξουν οι ισορροπίες στην κορυφή καθώς όλοι ξεκινούν από το μηδέν, θα προστεθούν τρεις νέοι κατασκευαστές (Audi, Cadillac και Ford), αλλά σχεδόν όλα τα δίδυμα οδηγών θα παραμείνουν ίδια με τη φετινή σεζόν.

Οι περισσότερες ομάδες έκαναν όσες αλλαγές είχαν να κάνουν το 2025, προκειμένου να έχουν ένα σταθερό οδηγικό δίδυμο ως σημείο αναφοράς στο πέρασμα των νέων κανονισμών του ‘26. Μόνο οι δύο ομάδες της Red Bull άλλαξαν τον δεύτερο οδηγό τους, καθώς ο Ισάκ Χάτζαρ αναβαθμίστηκε στη Red Bull Racing και στο κόκπιτ του στη Racing Bulls ο 18χρονος Άρβιντ Λάντμπλαντ θα είναι το μοναδικό καινούριο πρόσωπο της νέας χρονιάς.

Παράλληλα, θα γυρίζουν και πάλι στις εκκινήσεις οι πολύπειροι Βάλτερι Μπότας και Σέρτζιο Πέρεζ, πρώην νικητές στα GP με τις Mercedes και Red Bull Racing αντίστοιχα, συνθέτοντας το οδηγικό δίδυμο της νεοσύστατης Cadillac F1.

Στην πρωταθλήτρια McLaren το οδηγικό δίδυμο των Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι θα παραμείνει για τέταρτη διαδοχική σεζόν – καθώς ο Βρετανός θα μπει στην 7η σεζόν του με την ομάδα (και στο σπορ γενικότερα). Αυτό σημαίνει ότι, περνώντας τον Ντέιβιντ Κούλθαρντ, ο Λάντο είναι ο οδηγός με τα περισσότερα GP με τη McLaren.

Στη Mercedes, εν μέσω συνομιλιών που είχε ο Τότο Βολφ με την πλευρά του Μαξ Φερστάπεν, η ομάδα του Μπράκλεϊ αποφάσισε να συνεχίσει με τον Τζορτζ Ράσελ και τον Κίμι Αντονέλι -δύο οδηγούς από τις Ακαδημίες της- καθώς ο Βρετανός πέτυχε φέτος δύο νίκες και ο Ιταλός μια πολ ποζίσιον στο Sprint του Μαϊάμι και τρεις θέσεις στο βάθρο, στην πρώτη του σεζόν στο σπορ.

Η Red Bull επιβράβευσε τον Ισάκ Χάτζαρ για την εξαιρετική του φετινή παρθενική σεζόν με την προαγωγή στη μεγάλη ομάδα της – όπου το 2026 θα κληθεί να πετύχει εκεί που απέτυχαν τόσοι και τόσοι προκάτοχοί του τα τελευταία χρόνια: δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν – ο οποίος θα ξεκινήσει του χρόνου την 11η σεζόν του με την ομάδα του Μίλτον Κινς.

Στη Ferrari το δίδυμο Λεκλέρ-Χάμιλτον θα παραμείνει και του χρόνου, αλλά με τη σκιά των εικασιών ότι αν το νέο cavallino δεν είναι ανταγωνιστικό ο Μονεγάσκος θα αναζητήσει αλλού την τύχη του. Ο Χάμιλτον έχει την επιλογή ανανέωσης για το 2027, αλλά κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί αν έχει και του χρόνου άλλη μια χρονιά σαν την φετινή -πρώτη- του στο Μαρανέλο.

Καθώς τα ολοκαίνουρια μονοθέσια ενδέχεται να αλλάξουν τις ισορροπίες στην κορυφή, στις παραπάνω τέσσερις διαχρονικά κορυφαίες ομάδες της Formula 1 αναμένεται να προστεθεί του χρόνου και η Aston Martin, με το πρώτο μονοθέσιο του Άντριαν Νιούι και με τις εργοστασιακές μονάδες ισχύος της Honda – που δίνουν την ελπίδα στον Φερνάντο Αλόνσο ότι θα γυρίσει στις νίκες μετά από 14 χρόνια.

Formula 1 2026 – Ομάδες & Οδηγοί

McLaren: Λάντο Νόρις – Όσκαρ Πιάστρι

Mercedes: Τζορτζ Ράσελ – Κίμι Αντονέλι

Red Bull Racing: Μαξ Φερστάπεν – Ισάκ Χάτζαρ

Ferrari: Σαρλ Λεκλέρ – Λιούις Χάμιλτον

Williams: Κάρλος Σάινθ – Άλεξ Άλμπον

Racing Bulls: Λίαμ Λόσον – Άρβιντ Λίντμπλαντ

Aston Martin: Φερνάντο Αλόνσο – Λανς Στρολ

Haas: Εστεμπάν Οκόν – Όλιβερ Μπέρμαν

Audi: Νίκο Χούλκενμπεργκ – Γκαμπριέλ Μπορτολέτο

Alpine: Πιέρ Γκασλί – Φράνκο Κολαπίντο

Cadillac: Βάλτερι Μπότας – Σέρτζιο Πέρεζ

Πηγή: sport24.gr

Ροη ειδησεων
Κλεισιμο