Ο Μαξ Φερστάπεν και ο Τζορτζ Ράσελ δεν είναι και μάλλον δεν θα γίνουν ποτέ κολλητοί. Η μεταξύ τους αντιπάθεια είναι εμφανής. Είχε αγγίξει, μάλιστα, ιστορικά υψηλά στο τέλος της περσινής σεζόν.
Τότε οι δύο οδηγοί είχαν έρθει σε ρήξη κατά τις κατατακτήριες δοκιμές του Κατάρ. Ο Ράσελ είχε εκμαιεύσει τιμωρία του Ολλανδού στο Q3 ισχυριζόμενος ότι τον είχε καθυστερήσει κατά τον γύρο προετοιμασίας του. Η συμπεριφορά του Ράσελ είχε κάνει έξαλλο τον Ολλανδό. Τον είχε χαρακτηρίσει διπρόσωπο, σημειώνοντας ότι συμπεριφέρθηκε αλλιώς μπροστά του και αλλιώς στο δωμάτιο των αγωνοδικών.
Η ένταση συνεχίστηκε και στο Άμπου Ντάμπι, όπου ο Ράσελ χαρακτήρισε τον Φερστάπεν νταή, αποκαλύπτοντας ότι του είχε πει πριν την εκκίνηση του Κατάρ ότι θα τον κολλούσε στον τοίχο. Σύμφωνα με τον Κράβιτς, όμως, οι δηλώσεις Ράσελ στο Άμπου Ντάμπι δεν ήταν αυθόρμητες αλλά προσχεδιασμένες από τον ίδιο τον Ράσελ.
«Μια εβδομάδα μετά το Κατάρ, όταν ο Ράσελ έφτασε στην πίστα του Άμπου Ντάμπι, δεν είχε καμία διάθεση να αφήσει το θέμα Φερστάπεν να περάσει», έγραψε ο Κράβιτς. «Ένα λεπτό πριν έρθει η σειρά του για δηλώσεις την Πέμπτη, ο Τζορτζ με πλησίασε. Με φώναξε στην άκρη και μου είπε: φρόντισε να μου κάνεις μια συμπληρωματική ερώτηση» συνεχίζει ο Βρετανός.
«“Τι εννοείς;” ρώτησα. Απάντησε: Θα ανταποδώσω στον Μαξ. Έχω βαρεθεί να με κακολογεί στον Τύπο και θα τον επικρίνω για τις τακτικές εκφοβισμού του. Ξέρω ότι πρέπει να μου κάνεις μόνο μία ερώτηση, αλλά άστο αυτό, είμαι διαθέσιμος για όσες ερωτήσεις θέλεις».
«Πριν ελέγξω αν φορούσε μικρόφωνο Drive to Survive, τον ρώτησα αν ήταν απολύτως σίγουρος ότι ήθελε να κλιμακώσει αυτό που ουσιαστικά ήταν πια περσινή ιστορία και να ξεκινήσει μια νέα μάχη με τον Μαξ – μια μάχη που δεν ήταν ποτέ εύκολη. Είπε ότι ήταν σίγουρος και έφυγε» κατέληξε ο Κράβιτς.
Η ερώτηση έγινε όπως ήθελε ο Ράσελ και η ένταση του Κατάρ αναζωπυρώθηκε και στο Άμπου Ντάμπι. Στον χορό, μάλιστα, είχαν μπει και οι Βολφ-Χόρνερ με δικές τους δηλώσεις. Και φυσικά η συμπάθεια μεταξύ των δύο οδηγών παρέμεινε, με αποκορύφωμα φέτος το μεταξύ τους περιστατικό στην Βαρκελώνη.
Πηγή: newsauto.gr