F1: Ο Πιάστρι προσπέρασε τον Νόρις και πήρε τη νίκη στο Σπα

Ο Αυστραλός οδηγός της McLaren σημείωσε την 6η φετινή του νίκη στη Formula 1 και έκανε ένα ακόμα βήμα προς τον παγκόσμιο τίτλο.

Με το σύνηθες τη φετινή σεζόν 1-2 της McLaren, ολοκληρώθηκε το Grand Prix Βελγίου. Σε αντίθεση με τους δύο προηγούμενους αγώνες στους οποίους νίκησε ο Λάντο Νόρις, στο Σπα πρώτος είδε την καρό σημαία ο Όσκαρ Πιάστρι. Ο Αυστραλός σημείωσε την 6η φετινή του νίκη και αύξησε στους 16 βαθμούς το προβάδισμα έναντι του teammate του. Μαζί τους στο βάθρο ανέβηκε ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, ο οποίος άντεξε στην πίεση του Μαξ Φερστάπεν κατά τους πρώτους γύρους. O αγώνας άρχισε με 80 λεπτά καθυστέρηση, λόγω της δυνατής βροχής που έπεφτε στην περιοχή του Σπα.

Πώς εξελίχθηκε το Grand Prix Βελγίου: 

Ο γύρος σχηματισμού έγινε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με τα μονοθέσια να φορούν ενδιάμεσα ελαστικά. Καθώς όμως η ορατότητα ήταν περιορισμένη, η Διεύθυνση Αγώνα έβγαλε κόκκινη σημαία και οι 20 οδηγοί επέστρεψαν στο pit lane. Τελικά μετά από αναμονή 80 λεπτών, στις 5:20 μ.μ. τα μονοθέσια επέστρεψαν στην πίστα και έκαναν τέσσερις γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Όταν αυτό αποχώρησε, ο Πιάστρι επιτέθηκε αμέσως στον Νόρις και τον πέρασε στην ευθεία Κέμελ για να πάρει την πρωτοπορία.

Την ίδια ώρα ο Χάμιλτον έκανε την μία προσπέραση μετά την άλλη, ανεβαίνοντας στη 13η θέση έως τον 10ο γύρο. Πιο μπροστά, το έργο του Φερστάπεν ήταν πιο δύσκολο, καθώς ο Λεκλέρ αμυνόταν σκληρά για την 3η θέση. Ο Μονεγάσκος παραπονιόταν για την φθορά στα ελαστικά του, ενώ το δίδυμο Πιάστρι - Νόρις είχε ήδη δημιουργήσει διαφορά 8 δευτερολέπτων. Στο 12ο γύρο ο Χάμιλτον και αρκετοί ακόμα οδηγοί μπήκαν στα pits για σλικ ελαστικά, μέσης γόμας. Αμέσως μετά ακολούθησαν ο Πιάστρι και ο Λεκλέρ, με τον Νόρις να μένει έξω. Στον 14ο γύρο έκανε pit o Νόρις, όμως ακολούθησε άλλη στρατηγική, με ελαστικά σκληρής γόμας. Όταν επέστρεψε στην πίστα ήταν στα 8 δλ. πίσω από τον teammate του, καθώς το pit stop του ήταν αργό.

O Βρετανός της McLaren ήταν ο μοναδικός στην πίστα με ελαστικά σκληρής γόμας. Ο αγώνας κυλούσε πολύ καλά για τον Χάμιλτον, που ήταν 7ος πίσω από τον Άλμπον. Πιο μπροστά ο Ράσελ κυνηγούσε τον 4ο Φερστάπεν. Στα μισά του αγώνα, ο μηχανικός του Πιάστρι τον ρώτησε αν κρίνει πως μπορεί να φθάσει έως το τέλος του αγώνα με το ίδιο σετ ελαστικών, με τον Αυστραλό να απαντά ότι έχει αρχίσει να εντοπίζει φθορά στα ελαστικά του μονοθεσίου του. Προσπαθώντας να πλησιάσει τον Νόρις, ο Νόρις δεν απέφυγε κάποια λάθη που αύξαναν και πάλι την μεταξύ τους διαφορά. Στην πρώτη δεκάδα οδηγών οι διαφορές είχαν ανοίξει, οπότε το ενδιαφέρον είχε στραφεί στην μάχη για την 11η θέση. Γκασλί, Τσουνόντα, Μπέρμαν, Αλόνσο και Αντονέλι είχαν σχηματίσει ένα μικρό «τρένο».

Ένα μπλοκάρισμα του εμπρός τροχού από τον Λεκλέρ είχε ως αποτέλεσμα ο Φερστάπεν να πλησιάσει στο δευτερόλεπτο. Επόμενος αγώνας της σεζόν το Grand Prix Ουγγαρίας, το τριήμερο 1-3 Αυγούστου.

POST:

Ροη ειδησεων
Κλεισιμο