Η σεζόν του 2026 αναμένεται να είναι μία πολύ σοβαρή πρόκληση για τη Red Bull Racing.
H αυστριακή ομάδα με βάση το Μίλτον Κινς της Μ. Βρετανίας θα εισέλθει στη νέα εποχή κανονισμών της Formula 1 με δικούς της κινητήρες, μέσω του Red Bull Powertrains, σε συνεργασία με τη Ford. Παράλληλα, στόχος της ομάδας είναι να διατηρήσει στο δυναμικό της τον Μαξ Φερστάπεν, παρά τη συνεχιζόμενη φημολογία γύρω από το μέλλον του.
Ο Φερστάπεν έχει συμβόλαιο με τη Red Bull έως το 2028, ωστόσο υπάρχουν αναφορές ότι ο κύκλος του έχει επανεκκινήσει επαφές με τη Mercedes, με ορίζοντα το 2026 ή το 2027. Παρότι όλα δείχνουν ότι ο Ολλανδός τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα παραμείνει στην ομάδα το 2026, ενδέχεται να εξετάσει τις επιλογές του μετά την πρώτη χρονιά με τους νέους κανονισμούς, κρίνοντας ποιος κατασκευαστής έχει κάνει το πιο επιτυχημένο ξεκίνημα με τις νέες μονάδες ισχύος.
Ο Χόρνερ «επιτέθηκε» στη Mercedes
Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, τόνισε πως η απόφαση του οργανισμού του να αναπτύξει τον δικό της κινητήρα είναι ένα φιλόδοξο εγχείρημα με σημαντικές απαιτήσεις. Ωστόσο πιστεύει ακράδαντα πως μπορεί να αποφέρει καρπούς.
«Γνωρίζουμε την πίεση που φέρνει η επόμενη χρονιά, καθώς θα εμφανιστούμε ως νέος κατασκευαστής μονάδας ισχύος. Η πρόκληση είναι τεράστια. Όμως διαθέτουμε εξαιρετικά ικανό προσωπικό, έχουμε επενδύσει σημαντικά και υπάρχει εξαιρετική κουλτούρα εντός της ομάδας. Ποιος ξέρει τι θα καταφέρουμε;» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Επιπλέον δεν κατάφερε να συγκρατηθεί και έριξε τη «σπόντα» του για τη Mercedes: «Το να περιμένει κάποιος πως θα είμαστε μπροστά από τη Mercedes την επόμενη χρονιά… θα ήταν ντροπή για τη Mercedes αν συνέβαινε αυτό – ή για οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή. Όμως νομίζω πως θα βρεθούμε σε ανταγωνιστική θέση, ίσως αντίστοιχη με τη σημερινή σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές PU. Όλα είναι ανοιχτά».
Όλα κάτω από την ίδια στέγη
Ωστόσο, ο Χόρνερ παραμένει αισιόδοξος ότι η στρατηγική επένδυση της Red Bull στο να παράγει η ίδια τους κινητήρες της θα αποδώσει μακροπρόθεσμα: «Το πιο σημαντικό είναι ότι τα έχουμε όλα κάτω από μία στέγη – οι μηχανικοί πλαισίου δίπλα στους μηχανικούς κινητήρων. Αυτό δεν πρέπει να υποτιμάται όταν μιλάμε για σχεδίαση και ενσωμάτωση. Όταν μπορούν να συζητούν μεταξύ τους, να ανταλλάσσουν ιδέες πίνοντας έναν καφέ στον ίδιο χώρο… αυτό είναι ανεκτίμητο. Και θα αποδώσει καρπούς».
Καταλήγοντας, τόνισε: «Ίσως όχι το 2026, αλλά το 2027, το 2028 και μετέπειτα, σε βάθος χρόνου για τη Red Bull, αυτή είναι 100% η σωστή επιλογή».