Η ΑΕΛ ξεκίνησε τον μεταγραφικό σχεδιασμό της με 3 κινήσεις και αυτές είναι Ταβάρες, Καπίνο και Παπαγεωργίου, ωστόσο στο κομμάτι ενίσχυσης παρατηρείται μία στασιμότητα το τελευταίο διάστημα και άπαντες περιμένουν ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις από την ομάδα με σκοπό να δυναμώσει περισσότερο.
Προφανώς και έχουν βγει αρκετά δημοσιεύματα για παίκτες που ενδέχεται να πάνε στην ΑΕΛ την νέα σεζόν και μέσα σε αυτούς είναι και ο Γιανίκ Γκομίς, αλλά το γεγονός το ότι έχει περάσει λίγος καιρός από την ανακοίνωση του Καπίνο, υπάρχει ένας προβληματισμός από τον κόσμο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δουλειά δεν γίνεται από τους υπέυθυνους.
Οι άνθρωποι της ΑΕΛ ενδεχομένως και πολύ σωστά θα πω, επειδή έχουν χρόνο μπροστά τους θέλουν να επιλέξουν τους καλύτερους παίκτες έτσι ώστε να αποφύγουν το οποιοδήποτε λάθος που θα κοστίσει σε βάθος χρόνου. Φυσικά επειδή υπήρξαν και πολλές αποχωρήσεις θα χρειαστεί να έρθουν παίκτες, για να μπορέσει και η προετοιμασία της ομάδας να κυλήσει ομαλά.
Στασιμότητα για την ώρα αλλά υπομονή για τις επόμενες κινήσεις στην ΑΕΛ.
