Παρότι οι ιθύνοντες της διοργάνωσης και οι μέτοχοι εξέτασαν σοβαρά το ενδεχόμενο μείωσης των ομάδων σε 19, ώστε να «ελαφρύνει» το αγωνιστικό πρόγραμμα, η επικρατέστερη εκδοχή είναι η διατήρηση του υπάρχοντος format των 20 συλλόγων, κάτι που θα αποφασιστεί οριστικά στην συνεδρίαση της Παρασκευής 26 Ιουνίου.
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, η Μπεσίκτας θεωρείται το φαβορί για να πάρει τη θέση που αφήνει κενή η Μονακό, η οποία αναμένεται να αποχωρήσει προσωρινά από τη διοργάνωση για το EuroCup Σε πιο μακροπρόθεσμο επίπεδο, η EuroLeague φέρεται να σχεδιάζει επέκταση σε 24 ομάδες από τη σεζόν 2027-28, με παράλληλη εισαγωγή format με περιφέρειες (conferences). Το πλάνο για την επόμενη χρονιά είναι να μπει η Μπεσίκτας μέσω wild card, αντικαθιστώντας τη Μονακό, η οποία θα υποβιβαστεί στο EuroCup με άδεια πενταετίας (3+2).
Η γαλλική ομάδα, πάντως, φέρεται να στοχεύει στην επιστροφή της στην EuroLeague σε πιο μόνιμη βάση στο μέλλον, ειδικά ενόψει της σχεδιαζόμενης επέκτασης και της βελτίωσης της οικονομικής της εικόνας. Η Μπεσίκτας τερμάτισε στη 2η θέση του EuroCup 2025/26, χάνοντας στον τελικό από τη JL Bourg, ωστόσο η γαλλική ομάδα στη συνέχεια ξεκαθάρισε πως δεν θα συμμετάσχει στην EuroLeague, παρότι είχε σχετική δυνατότητα.
