«Έδωσα τα πάντα και τίμησα τη φανέλα»

Ο Ανδρέας Φράγκος θα αγωνίζεται τη σεζόν 2026-2027 στον Ολυμπιακό και δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τη Νέα Σαλαμίνα, η οποία αποτέλεσε σημαντική στιγμή στην καριέρα του.

«Έδωσα τα πάντα και τίμησα τη φανέλα» thumb

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

«Μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια σε αυτή την ομάδα, ο κύκλος μου εδώ ολοκληρώνεται. Ήταν ένα ταξίδι γεμάτο έντονες στιγμές, χαρές, δυσκολίες και εμπειρίες που θα με συνοδεύουν για πάντα. Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον κόσμο της ομάδας για την αγάπη, τη στήριξη και τον σεβασμό που μου έδειξε όλα αυτά τα χρόνια.

Παράλληλα, ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στον κ. Δημήτρη Λάζο, που με εμπιστεύτηκε και πίστεψε σε εμένα από την πρώτη στιγμή. Ο περσινός υποβιβασμός ήταν από τις πιο δύσκολες στιγμές που έζησα εδώ. Τότε ένιωσα ότι η θέση μου ήταν να παραμείνω και να βοηθήσω την ομάδα να επιστρέψει εκεί που ανήκει, στην Α’ Κατηγορία. Είμαι περήφανος και ευγνώμων που καταφέραμε όλοι μαζί να πετύχουμε αυτόν το σπουδαίο στόχο. Φεύγω με το κεφάλι ψηλά, γνωρίζοντας ότι έδωσα τα πάντα για αυτή την ομάδα και ότι τίμησα τη φανέλα μέχρι την τελευταία στιγμή. Σας ευχαριστώ για όλα».